سوء مدیریت شهردار بلاخره کار دستش داد!!!
سوء مدیریت شهردار بلاخره کار دستش داد!!!
سردرگمی شهردار جویبار از واحد کارگزینی سر درآورد!

به گزارش جویباران؛ شب گذشته سید روح‌الله شجاعی کیاسری که از منتقدان سطوح مختلف استانیست در یک رشته توییت نسبت به اخبار و اتفاقات مدیریت شهری در جویبار با انتشار متنی طنازانه واکنش نشان داد.


وی در این توییت نوشت: ” درمیانه تعطیلات نوروز، جایی که همه مشغول دید و یازدید عیدن، شهردار جویبار رفت سراغ کارگزینی تا عیدو به کارمنداش تبریک بگخ. البته این همه ماجرا نیست، فقیه بعد از اینکه موفق نشد پایان سال (( گروه تشویقی )) بگیره، رفت جایی که ظن و گمان می رفت نامه به استانداری از اونجا درز کرده باشه، کارمندو مورد عتاب قرار داده، اون هم سر و صدا، حراست وارد ماجرا شد و… شنیده شده یک عضو پرنفوذ شورا صحنه گردان این ماجراست، میخواد از فرصت به وجود اومده آدم خودشو در این بخش جابجا کنه. گفتنی ست برادرزاده مثل عمو قصد شرکت در انتخاباتو داره، اتفاق اخیر به اعتبارش لطمه وارد کرده.

در این توییت علاوه بر اینکه به شرح ما وقع اتفاق رخ داده در پی انتشار تصویر نامه فقیه شهردار جویبار مبنی بر ارتقای گروه تشویقی به استانداری پرداخته شد، به دو مورد دیگر نیز اشاره شده : ۱- دخالت یک عضو پرنفوذ شورای شهر در امور داخلی و عزل و نصب ها در واحدهای شهرداری ۲- شهردار جویبار قصد شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی سال جاری دارد.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا نهادهای نظارتی نسبت به این اتفاقات و تحرکاتی که انجام میشود واکنشی نشان میدهند و یا همچنان به منفعل بودن خود در این زمینه ادامه خواهند داد و آینده شهر جویبار را بازیچه میز و صندلی تعدادی به اصطلاح مدیر خواهند کرد؟

  • نویسنده : محمدرضا فولادی
  • منبع خبر : پایگاه خبری تحلیلی جویباران