آیا میدانند بر چه جایگاهی تکیه میزنند؟
آیا میدانند بر چه جایگاهی تکیه میزنند؟
آخرین گمانه زنی ها حکایت از حضور افراد سرشناس در بین اسامی نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه قائمشهر،جویبار،سوادکوه و سیمرغ دارد.

به گزارش جویباران؛ درحالی که ۲۵ خرداد آخرین مهلت برای اعلام استعفای افراد جهت حضور در رقابتهای انتخاباتیست، بر اساس گمانه زنی ها و شنیده ها، نام افرادی را برای حضور در این جدال نفس گیر میشنویم که جزء افراد سرشناس و مطرح استانی هستند.
آخرین گمانه زنی ها حکایت از حضور افراد سرشناس نظیر رحیم فولادی، مصطفی معلمی،عبدالله رضییان،یوسفعلی جوانی،سید هادی حسینی،روح الله درآینده و دو نماینده فعلی حوزه انتخابیه در بین اسامی نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه قائمشهر،جویبار،سوادکوه و سیمرغ دارد.
اما آنچه که برای مردم اهمیت دارد این است که آیا این افراد سوای از احراز صلاحیت آنها، برنامه ای برای توسعه و آبادانی و همچنین بهبود شرایط حوزه های انتخبایه خود دارند؟ آیا میدانند که طی سالهای گذشته چه قوانین و لوایح و طرح هایی بلاهای متعددی بر سر حوزه های انتخابیه تخصیصا و بر سر مازندران عموما وارد کرده است؟ آیا برنامه ای برای تغییر شرایط کنونی در حوزه قانون گذاری برای مازندران دارند؟ آیا افرادی که در حال آماده شدن برای رقابت های انتخابات مجلس دوازدهم هستند از مشکلاتی که در مازندران وجود دارد خبر دارند؟ آیا میتوانند شفافیت را در دستور کار خود قرار دهند و به مانند نمایندگان فعلی از شفافیت و پاسخگویی فرار نکنند؟
البته مطرح کردن چنین سوالاتی در شرایط کنونی کمی عجولانه است و باید منتظر ماند تا تکلیف ثبت نام ها و احراز صلاحیت ها روشن شود و در فرصتی مناسب با طرح چنین سوالاتی نامزدهای انتخاباتی را به چالش کشاند تا تکلیف برای اذهان عمومی روشن شود و مردم بدانند قرار است به چه کسانی رأی دهند.

در پایان بهتر است نگاهی به اسامی احتمالی شرکت کنندگان در انتخابات آینده مجلس بیندازیم:

۱٫ مرتضی هاشم پور
۲٫ عبدالله رضیان
۳٫ مصطفی معلمی
۴٫ رحیم فولادی
۵٫ سید علی ادیانی
۶٫ کیوان مرادیان
۷٫ کمال علیپور
۸٫ یوسفعلی جوانی
۹٫ سید هادی حسینی
۱۰٫ علیرضا جانبازی
۱۱٫ کامران گنجیان
۱۲٫ جوادالله قدمی
۱۳٫ رمضانعلی ملک
۱۴٫ افشین حسین زاده
۱۵٫ موسی ملکی
۱۶٫ قربان بوداغی
۱۷٫ روح الله درآینده
۱۸٫ مهران گوران
۱۹٫ موسی ترابی
۲۰٫ علی اصغر مفیدی
۲۱٫ علیرضا بابایی
۲۲٫ کیوان رمضانی
۲۳٫محمدرضا نواب
۲۴٫میرنبی موسوی طارسی
۲۵٫محبوب قبادیان
۲۶٫مصطفی پورحاجی
۲۷٫محمد جعفری چمازکتی
۲۸٫سیدعلی ساداتی
۲۹٫ولی الله رعیت
۳۰٫مهدی ابراهیمی بشلی
۳۱٫اصغر گرزین
۳۲٫محمد رجبی
۳۳٫محمد طاهری
۳۴٫محمد قربانی
۳۵٫محمدسعید مظفری
۳۶٫ مهدی صفرپور
۳۷٫امیر رشیدی آلاشتی
۳۸٫رحمت الله بابایی کوکنده
۳۹٫محمدسعید امینی
۴۰٫مهدی اولادزاد قادیکلایی
۴۱٫ محمد فروزان

  • نویسنده : محمدرضا فولادی
  • منبع خبر : بلاغ مازندران