۳ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم « نهضت کمک مؤمنانه» در جویبار توزیع شد
۳ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم « نهضت کمک مؤمنانه» در جویبار توزیع شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار گفت: در مجموع مرحله دوم نهضت کمک مؤمنانه سه هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته 400 هزار تومان، بیش از 12 هزار پرس غذای گرم و 350 بسته سبد لوازم‌تحریر تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

به گزارش جویباران،سرهنگ مهرداد بابایی در سومین مرحله نهضت کمک مؤمنانه و پایان مرحله دوم رزمایش احسان و همدلی در شهرستان جویبار اظهار کرد: در مرحله سوم مجموعاً یک هزار و ۴۵۰ بسته معیشتی و بیش از ۱۲ هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

وی تصریح کرد: پخت غذای گرم توسط موکب علمداران حسینی و مجمع خیرین شهرستان انجام‌شده است و قطعاً آمارها بیش از این است زیرا مردم خیر و نیکوکار و هیئت‌های مذهبی جویباری در این ایام اقدامات خیرخواهانه زیادی انجام دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار همچنین به توزیع لوازم‌تحریر اشاره و عنوان کرد: ۳۵۰ بسته سبد لوازم‌تحریر هم در این ایام بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

بابایی بیان کرد: در مجموع مرحله دوم نهضت کمک مؤمنانه سه هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۴۰۰ هزار تومان تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این سنت حسنه ادامه پیدا کند زیرا موجی از همدلی و احسان را بین همه اقشار ایجاد کرده است.

آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده امام‌جمعه شهرستان جویبار در این مراسم گفت: تمام انبیا به ارتباط باخدا و مردم توصیه کردند.

وی با تشکر از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار اظهار کرد: این حجم از کمک‌های مؤمنانه به مردم نیازمند تحسین‌برانگیز است و کرونا در عین اینکه یک تهدید است ولی فرصت همدلی و احسان را در کشور ایران ایجاد کرد.

امام‌جمعه جویبار مردم را به مشارکت در این رزمایش تشویق کرد و گفت: می‌توان از برخی هزینه‌هایی که واجب نیست سبد کالا تهیه کرد و به خانواده‌های نیازمند تقدیم کرد که آثار اجتماعی بسیار خوبی دارد.