بی‌درنگ پاسخگوی هر تهدیدی در هر سطحی هستیم
بی‌درنگ پاسخگوی هر تهدیدی در هر سطحی هستیم
معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: با ارتقای توان رزم متناسب با تهدیدات و رصد آن‌ها در پاسخگویی به هر تهدیدی در هر سطحی درنگی نخواهد کرد.

به گزارش جویباران،امیر سرتیپ مهدی هادیان در یادواره خلبانان شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین افتتاح یادمان سرلشگر خلبان شهید پرویز ذبیحی در شهرستان جویبار گفت: جلسات بزرگداشت شهیدان ادامه حرکت جهادی و شهادت است و اگر نام شهیدان تکرار و تجلیل نمی‌شد امروز بسیاری از باورهای ارزشی و گران‌بهای ما فراموش می‌شد.

وی بیان کرد: امروز با هجمه وسیع فرهنگی و رویارویی سیاسی – اقتصادی نیاز به شناساندن و الگوهای این‌چنینی به‌عنوان مهم‌ترین ابزار فرهنگی تأثیرگذار و مؤلفه برتری ساز و تعیین‌کننده خواهیم داشت.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه نیروی هوایی ارتش نقش ارزشمندی در سرنوشت جنگ تحمیلی داشته است اظهار کرد: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح با برخورداری کارکنان جان‌برکف و ولایتمدار و همچنین برخورداری از طیف گسترده‌ای از تجهیزات بومی و با اتکا به توان داخلی و سرلوحه قرار دادن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به‌عنوان مهم‌ترین و قدرتمندترین مؤلفه‌های ایجاد عمق راهبردی و تأمین امنیت پایدار حافظ استقلال و تمامیت ارضی و پاسداری از آرمان والای انقلاب اسلامی عهده‌دار است.

امیر سرتیپ هادیان تصریح کرد: با ارتقای توان رزم متناسب با تهدیدات و رصد آن‌ها در پاسخگویی به هر تهدید در هر سطحی درنگی نخواهد کرد.

وی بابیان اینکه با برگزاری رزمایش‌ها گوشه‌ای از اقتدار ارتش به نمایش گذاشته می‌شود گفت: اساس برگزاری رزمایش‌ها مقابله با هر نوع تهدید و سناریو تهدید محتمل به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی در ادامه راه شهیدان و باهدایت های داهیانه مقام عظمای ولایت پیام‌آور صلح، آرامش و امنیت پایدار در منطقه غرب آسیا و تهدید بالقوه و بالفعل برای استکبار جهانی به‌ویژه رژیم جعلی صهیونیستی هستند.

امیر سرتیپ هادیان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ادامه رسالت انبیا الهی، ادامه بعثت پیامبر، غدیرخم و نهضت عاشورا و زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است اظهار کرد: شعار محوری تمام نیروهای مسلح این است که راه ما راه امام حسین(ع) است و دشمن چه با حرف و چه با عمل نمی‌تواند مانع از تلالو این نور الهی شود.