شهرداری‌ها تاب‌آوری شهروندان را در زیست مجازی افزایش دهند
شهرداری‌ها تاب‌آوری شهروندان را در زیست مجازی افزایش دهند
عضو شورای اطلاع‌رسانی مازندران گفت: مطابق ماده ۸۰ قانون شهرداری‌ها، این دستگاه مکلف است پنج درصد از همه درآمد مستمر وصولی سالیانه خود را به امور فرهنگی اختصاص دهد، از این جهت این نهاد عمومی می تواند نقش موثری در افزایش تاب‌آوری شهروندان داشته باشد.

به گزارش جویباران، سینا قربانی یکشنبه در جمع شهرداران استان مازندران با تاکید بر اینکه شهرداری ها در صف اول خدمت هستند و همه خدمات این نهاد همواره به زندگی مردم به طور مستقیم ارتباط دارد، افزود: شهرداری ها به کمک رسانه ها می توانند عدالت اجتماعی و فرهنگی را به طور کامل تحقق بخشند.

 

وی ادامه داد: رسانه های ضد ایرانی تلاش دارند تا با تولید و توزیع گسترده اخبار جعلی و گمراه کننده خدمات دستگاه های اجرایی را در نزد افکارعمومی تخریب کنند تا در نهایت مردم را نسبت به آینده بدبین کنند.

 

این عضو شورای اطلاع رسانی مازندران با اشاره بر نمودار تولید و توزیع اخبار گمراه کننده و تخریبی توسط یکی از رسانه های ضدایرانی، گفت: اتاق های عملیاتی دشمن در حوزه جنگ روانی تمام تمرکز خود را به مسئله ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه ایران اختصاص داده‌اند.

 

قربانی با اشاره بر اینکه شهرداری ها وفق ماده ۸۰ قانون شهرداری ها موظفند پنج درصد درآمد سالیانه را به امور فرهنگی شهر اختصاص دهند،خاطرنشان کرد: استاندار مازندران تاکید بر اجرای طرح های نشاط آور و توجه به شادی اقشار مردم در قالب طرح های فرهنگی دارند.

 

وی افزود: افزایش سطح تاب‌آوری شهروندان در زیست مجازی یکی از ضرورت هایی است که شهرداری‌ها می توانند در تحقق این امر مهم و توانمند کردن مردم به یک درک متکی بر مهارت و استفاده هوشمندانه از فضای مجازی نقش موثری داشته باشند.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا