فقر فضای آموزشی داریم
فقر فضای آموزشی داریم
حسین سعادتی گفت: یک بانوی معلم جویباری در جمع معلمین نمونه کشوری حضور دارد.

به گزارش جویباران؛ حسین سعادتی مدیریت آموزش و پرورش جویبار در نشست خبری‌ای که به مناسبت گرامیداشت هفته معلم برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز معلم از مجاهدت‌های شهید مطهری در عرصه تعلیم و تربیت تجلیل و قدردانی کرد.

شعبانی در گفتگو با خبرنگاران برنامه‌هایی که آموزش و پرورش برای هفته معلم در نظر گرفته است را اعلام کرد که اهم این برنامه‌ها بدین شرح است: برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه و ارائه گزارش عملکرد پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته،برگزاری نمایشگاه محصولات تولید شده توسط دان آموزان در روز شنبه و در پایان گرامیداشت هفته معلم جشنی بزرگ در شهرستان برگزار خواهد که در این مراسم از معلمین نمونه استانی و شهرستانی تجلیل خواهد شد.

مدیر آ.پ جویبار ضمن اشاره به اینکه با بررسی‌های انجام شده ۲۶ معلم از شهرستان به سطح استانی معلمین برتر راه پیدا کردند گفت: از این تعداد تنها خانم زهرا بهرامی فر بعنوان معلم نمونه در جمع معلمین نمونه کشوری حضور دارد که این یک افتخار بزرگ برای جویبار و جامعه فرهنگیان شهرستان جویبار است.

وی ضمن اشاره به برگزاری آزمون استخدامی گذشته و آزمونی که در آینده برگزار خواهد شد اعلام داشت که در بحث کمبود نیروها ما هیچگونه دغدغه‌ای نخواهیم داشت زیرا وزارت خانه در نظر دارد یک آزمون دیگر سوای از آزمون‌های پیش رو برای جذب معلمین برگزار کند.

وی در ادامه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و نسبت به سوال خبرنگار بلاغ در بحث کمبود و ناسالم بود زیرساخت‌های آموزشی و فضاهای آموزشی گفت: انتقادها نسبت به این موضوع صحیح است ولی باید توجه کرد که ما با فقر فضای آموزشی در شهرستان مواجه هستیم و این درحالیست که از ما میخواهند نسبت به احداث بنای هنرستان تربیت بدنی اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی در انتها از نقش آفرینی رسانه‌ها در ترویج و توسعه فضای آموزشی و اطلاع‌رسانی آنها تقدیر و تشکر کرد.

 

  • نویسنده : محمدرضا فولادی
  • منبع خبر : پایگاه خبری تحلیلی جویباران