مگر میشود بدون معلم دست مهربانی بر سر جامعه کشید؟
مگر میشود بدون معلم دست مهربانی بر سر جامعه کشید؟
معلمان باید بدانند دولت و مجلس چه تصمیمی برای معیشت آنها دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جویباران، علی اصغر ایزدپناه مدیر آموزش و پرورش شهرستان جویبار در بزرگترین همایش معلمان که به مناسبت هفته معلم در سالن ورزشی فرهنگیان شهرستان جویبار برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معلمان در طی مدت مدیریت وی در این اداره و اعلام بازنشستگی خود، از اخبار مربوط به اعتراض معلمان در هفته های گذشته حمایت کرد و در این رابطه گفت: ما باید بدانیم مواضع و تدابیر دولت و مجلس برای معلم چیست؟ معلم باید بداند که حاکمیت چه تدابیری برای تأمین معیشت معلمان اتخاذ میکند؟

ایزدپناه در ادامه با اعلام این خبر که در سال تحصیلی آینده با کمبود شدید معلم مواجه هستیم تصریح کرد که معلمانی در جویبار حضور دارند که با بضاعت ۵ یا ۶ میلیونی خودبرای دانش آموزان عینک و ابزار کمک تحصیلی فراهم میکنند،در ادامه نیز گفت: حال شما در نظر بگیرید آیا بدون حضور معلم در جامعه میتوان دست مهربانی بر سر جامعه کشید؟

این مسئول با تأکید بر جایگاه با ارزش و پر اهمیت معلمان در جامعه ضمن ابراز گله مندی از وضعیت معیشت معلمین بیان داشت که سوال اصلی این است که چرا معلم برای تامین معیشت خود به فکر شغل دوم باشند و بعد از ساعت کاری مشغول کار دیگری باشند؟

وی در انتها با قدردانی از زحمات کارکنان و معلمان و مدیران آموزش و پرورش شهرستان جویبار برای آنها در ادامه مسیر معلمی آرزوی توفیق کرد.

  • نویسنده : محمدرضا فولادی
  • منبع خبر : بلاغ مازندران