هدف از اشغال فلسطین محدود به یک منطقه و مسجد نبوده و نیست
هدف از اشغال فلسطین محدود به یک منطقه و مسجد نبوده و نیست
مسئله فلسطین تنها موضوع اشغال یک منطقه و مسجد نبوده و نیست، هدف اصلی رژیم غاصب صهیونیستی به انحراف کشیدن تمام ارزش‌های ایمانی و اخلاقی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جویباران، کمال رستمعلی فرماندار جویبار در سخنرانی راهپیمایی روز جهانی قدس در حضور آحاد جامعه مسلمان ،ظلم ستیز جویبار در محل مصلی نماز جمعه شهرستان جویبار برگزار شد با بیان اینکه امام راحل (ره) با بینش تاریخی خود این روز را در جهان به ثبت رسانده است خاطر نشان کرد که: نامگذاری این روز، مفهوم قدس و مبارزه با استکبار جهانی را به یک مفهوم تازه در جهان مبدل کرده است.

وی در اشاره به موضوع اشغال مسجدالاقصی و فلسطین که توسط دشمن به جنگی قومی تلقی شده بود، تصریح کرد که: در پشت غائله‌ی رژیم جعلی اسرائیل یک انجمن بسیار شیطانی و پلید به نام صهیونیسم جهانی خفته است و رژیم صهیونیستی امروز تنها، دشمن مسلمانان نیست بلکه دشمن تمام ادیان الهی و پرچم بلند توحید است، وی در ادامه نیز گفت: صهیونیسم جهانی بدنبال تولید محتوای فرهنگی جدید و تغییر نگرش مردم جهان و به زیر کشیدن تمام ادیان ابراهیمی است.

این مسئول ادامه داد و گفت: هنوز هم نگاه صهیونیستی و اتاق فکر آنان به دنبال بردگی مردم و اشاعه افکار شیطانی در کل کشورها و جهان است.

رستمعلی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری با درک تمام این توطئه‌ها، فریادگر روز قدس هستند، افزود: مسجدالاقصی آرمان تمام مسلمانان جهان است و ما دست از آرمان‌های بلندمان برنمی داریم و یقین داریم این غده سرطانی چند سال آینده خود را نخواهد دید. ایشان در ادامه با یادآوری جمله معروف القدس لنا بیان داشت که ما باور قلبی داریم که روزی در مسجد الاقصی قبله اول مسلمین جهان نماز جماعت خواهیم خواند.

فرماندار جویبار در ادامه خطاب به مدیران و مسئولین حاضر در راهپیمایی روز جهانی قدس مهم‌ترین مسئله در مبارزه با رژیم صهیونیستی برای مسوولان را کار شبانه روزی، بی منت و توقف ناپذیر و خدمت به مردم دانست و گفت: آنهایی که مدیر و یا رئیس اداره ای شدند نباید صرفا پشت میز بنشینند بلکه باید در میدان و در میان حضور پیدا کنند و کار و تلاش کنند.

  • نویسنده : محمدرضا فولادی
  • منبع خبر : بلاغ مازندران