کمترین کمک به کاندیدای انتخاباتی نداریم
کمترین کمک به کاندیدای انتخاباتی نداریم
امام جمعه جویبار: ما در سال منتهی به انتخابات نباید شاهد نارضایتی مردم باشیم.

به گزارش جویباران ؛حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلی‌زاده امام جمعه شهرستان جویبار در جلسه شورای اداری که با حضور فرمانده جویبار، فرمانده سپاه،فرمانده انتظامی  و روسای دستگاه‌های دولتی در محل فرمانداری برگزار شد به نقش و عملکرد مدیران بر تاثیر گذاری در مشارکت انتخابات اشاره داشت و افزود: ما در سال منتهی به انتخابات نباید شاهد نارضایتی مردم از عملکرد مدیران باشیم و باید به گونه‌ای رفتار کنیم تا موجب افزایش مشارکت مردم شویم.

وی با اشاره به اهمیت حضور مسئولین در بین مردم، اظهار کرد: مسئولین باید منش مردمی و دغدغه حل مشکلات مردم راداشته باشند و یکی از مهمترین مصادیق آن پیگیری و حل مشکلات مردم است.

کمال رستمعلی فرماندار جویبار نیز در این جلسه بر رعایت مسئله عفاف و حجاب در دستگاه‌ها تاکید کرد.

وی به موضوع انتخابات اشاره و تاکید کرد: هیچ یک از مدیران و روسای ادارات طبق قانون حق ندارند کمترین کمک دولتی به کاندیدای انتخاباتی داشته باشند و در صورت وقوع چنین کاری قطعا عزل خواهند شد.

رستمعلی بر دقت مدیران بر اعمال و رفتار کارکنان دستگاه‌های دولتی در ساعات اداری اشاره کرد و از مدیران در این جلسه خواست تا با جدیت بر اعمال و رفتار کارکنان خود دقت کنند تا کارمندان و کارکنان دستگاه‌های دولتی مرتکب خطایی در این رابطه نشوند.

سرهنگ احمد شعبانی فرمانده سپاه جویبار نیز با بیان اینکه شهرستان جویبار میزبان کنگره شهداء است به لزوم همبستگی ادارات و نهادهای ذیربط در برپایی این امر تاکید کرد.

وی در ادامه نیز به موضوع رعایت عفاف و حجاب در دستگاه‌های دولتی اشاره کرد و از مدیران حاضر در این جلسه خواست تا با دقت بیشتر بر اعمال و رفتار کارکنان و مراجعه کنندگان به لزوم رعایت مسئله عفاف و حجاب اهتمام ورزند.

در این جلسه روسای ادارات منابع آب،راهداری،دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار به ارائه گزارش پرداختند.

  • نویسنده : محمدرضا فولادی
  • منبع خبر : بلاغ مازندران