۲۶۵۰ مورد بازرسی از بازار جویبار
۲۶۵۰ مورد بازرسی از بازار جویبار
مدیرجهادکشاورزی جویبار گفت : طی شش ماه نخست امسال دو هزار و 650 مورد بازرسی توسط تیم های بازرسی و نظارت بر بازار در شهرستان انجام شد.

به گزارش جویباران، عباس زاده مدیر جدید جهاد کشاورزی جویبار با بیان اینکه طی شش ماهه نخست امسال ۲۶۵۰ مورد بازرسی در شهرستان صورت گرفت گفت: طی بازرسی های انجام شده ۴۶۰ مورد تذکر شفاهی ، شصت فقره پرونده تخلف تشکیل شد و سه واحد صنفی هم به دلیل تخلفات پلمپ شد.

این مسئول در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش آرد و نان این شهرستان گفت: ۷۵۰ مورد بازرسی از واحدهای خبازی جویبار انجام شد که منجر به ۱۹۵ مورد تذکر شفاهی و تشکیل پانزده فقره پرونده و پلمپ یک واحد متخلف نانوایی شد.
وی افزود: طرح نظارت و بازرسی در راستای جلوگیری از تخلف اصناف و برخورد قاطع در زمینه گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و تعطیلی خودسرانه و.. توسط بازرسان جهاد کشاورزی و ادارات مرتبط به صورت روزانه در سطح شهرستان انجام می شود.
مدیر جهاد کشاورزی جویبار در پایان گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه توزیع و فروش واحد های صنفی مرتبط، جهت گزارش و پیگیری به مراکز و یا مدیریت جهاد کشاورزی جویبارمراجعه کنند.
  • نویسنده : محمدرضا فولادی
  • منبع خبر : پایگاه خبری تحلیلی جویباران