بهسازی و روکش آسفالت محورهای شهرستان جویبار به بهره برداری رسید
بهسازی و روکش آسفالت محورهای شهرستان جویبار به بهره برداری رسید
مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جویبار از عملیات زیرسازی و روکش آسفالت دو پروژه این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش جویباران ؛ مجتبی فرج پور کرد آسیابی اظهار داشت: عملیات اجرای زیرسازی و روکش آسفالت سه‌راه قدس به عرض ۶/۵ متر و به طول ۵۵۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

وی همچنین از اتمام عملیات روکش آسفالت محور روستای سروکلا به دیوکلا به طول ۲۵۰ متر و با عرض متوسط آسفالت ۵/۵ متر با اعتبار ۴میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: هدف نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

فرج پور در ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محور‌های تحت پوشش خود اشاره و تصریح نمود: اقدامات ایمن سازی از قبیل تامین روشنایی و رفع خاموشی، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌ها، شانه سازی، رنگ آمیزی پایه‌های تابلو و نرده‌های پل، آشکار سازی نقاط پر تصادف، نصب انواع علائم اخطاری قوس، مسیرنما و خطر نما، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علائم در طول محور‌ها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره است.

  • نویسنده : محمدرضا فولادی
  • منبع خبر : بلاغ مازندران