نزدیک شدن وضعیت مازندران از قرمز به سیاه/ مسؤولان ورودی‌های استان را ببندند
نزدیک شدن وضعیت مازندران از قرمز به سیاه/ مسؤولان ورودی‌های استان را ببندند
امام جمعه شهرستان جویبار گفت: مسئولان مسیرهای ورودی مازندران را ببندند زیرا آمار مبتلایان به کرونا از وضعیت قرمز به سیاه در حال نزدیک شدن است.

به گزارش جویباران، آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب به نیروهای مسلح جهت کمک به وزارت بهداشت و درمان عنوان کرد: نیروهای مسلح ما که در مراحل قبلی نیز در خدمت رسانی به مردم پیشتاز بودند و به کمک نیروهای بهداشتی و درمانی آمدند این بار نیز با فرمان رهبری به میدان آمدند.

وی تأکید کرد: مردم باید در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیشتر تلاش کنند زیرا آمار فوتی های ما در روزهای اخیر نگران کننده است.

امام جمعه جویبار با بیان اینکه وضعیت مازندران از قرمز به سیاه در حال نزدیک شدن است گفت: مسئولان مسیرهای ورودی مازندران را ببندند زیرا آمار مبتلایان به کرونا از وضعیت قرمز به سیاه در حال نزدیک شدن است.

نادعلیزاده با اشاره به اینکه غرب مازندران شرایط خوبی ندارد بیان کرد: مردم از استان های دیگر به مازندران نیایند حال این استان خوب نیست.

وی به افزایش آمار طلاق در جویبار اشاره و خاطرنشان کرد: خانواده‌ها نقش مهمی در موفقیت زندگی فرزندان خود دارند و با نصحیت و پند، زوجین را به آرامش و زندگی مشترک دعوت کنند.

خطیب نمازجمعه جویبار اظهار کرد: راه حل اختلاف و جنگ آذربایجان و ارمنستان نظامی نیست بلکه سیاسی است و نباید این جنگ را در مناطق دیگر گسترش داد.

نادعلیزاده با بیان اینکه مسئولان به فکر گرانی افسار گسیخته باشند گفت‌: صدای کشاورزان از گرانی سموم و کود بلند شده است ولی قیمت محصولات کشاورزی تغییری نکرده است مسؤولان چاره ای برای این گرانی‌ها بی اندیشند.