۸ بیمارستان مازندران در زمینه توریست درمانی فعال شدند
۸ بیمارستان مازندران در زمینه توریست درمانی فعال شدند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از فراهم شدن زمینه پذیرش بیماران خارجی در قالب توریست سلامت در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر بیمارستان‌های خصوصی و دولتی آمادگی فعال کردن توریست درمانی را دارند.

به گزارش جویباران ; کاظم محمودی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در حال حاضر بیمارستان‌های خصوصی و دولتی آمادگی فعال کردن توریست درمانی را دارند.

 

وی افزود: بیمارستان خاتم بهشهر در زمینه چشم، بیمارستان فاطمه زهرا (س) در بخش قلب، بیمارستان امام خمینی در بخش سرطان شناسی و ناباروری، بیمارستان رامسر در بخش جراحی و گوارش و بیمارستان چالوس آمادگی پذیرش بیماران خارجی را دارند و در این زمینه فعال هستند.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: در کنار اینکه ۵ بیمارستان دولتی در این زمینه فعال هستند، بیمارستان‌های خصوصی نیز پای کار آمدند.

 

محمودی ادامه داد: بیمارستان فکوری جویبار، شفای ساری و شمال آمل نیز در این زمینه آمادگی پذیرش بیماران خارجی را دارند.

 

وی با اعلام اینکه ظرفیت خدمات درمان بالا و فراهم است، یادآور شد: در این زمینه پزشکان خوبی داریم که فرصت بسیار خوبی است و باید از این ظرفیت بهره‌گیری شود.

 

در همین زمینه سیمین بابایی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، از پذیرش اولین بیمار خارجی در مرکز قلب مازندران خبر داد.

 

وی گفت: این بیمار هفته گذشته از یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس جهت انجام اقدامات درمانی در بخش بیماران بین‌الملل (IPD) مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی قلب حضرت فاطمه زهرا (س) ساری پذیرش شد و پس از طی فرآیند موفقیت‌آمیز درمان خود ترخیص شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس مازندران