ثبت‌نام اولیه هزار و ۵۰۰ نفر برای نامزدی انتخابات مجلس در مازندران
ثبت‌نام اولیه هزار و ۵۰۰ نفر برای نامزدی انتخابات مجلس در مازندران
معاون استاندار مازندران با اشاره به ثبت‌نام اولیه هزار و ۵۰۰ نفر از داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس در مازندران گفت: ستاد انتخابات مازندران از تمامی ظرفیت‌های موجود استان برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استفاده خواهد کرد.

به گزارش جویباران و به نقل از خبرگزاری فارس از مازندران، روح الله سلگی بعداز ظهر امروز در جلسه فعالان فرهنگی مازندران اظهار کرد: فراهم کردن شرایط رقابت آزاد نامزدها با حضور حداکثری مردم از افتخارات نظام سیاسی کشور است.

وی، پیش ثبت‌نام ۳برابری داوطلبان نامزدی در انتخابات مجلس دوازدهم را نسبت به دوره قبل یادآور شد و گفت: این استقبال بی‌نظیر مسؤولیت خادمان مردم در دولت سیزدهم را برای برگزاری پرشور و سالم انتخابات سنگین می‌کند.

معاون سیاسی استاندار مازندران تقاضای داوطلبی حدود ۵۰ هزار نفری در عرصه رقابت‌های انتخاباتی مجلس دوازدهم را رکوردشکنی در امر نامزدی انتخابات دانست و افزود: دولت سیزدهم خود را برای خلق حماسه باشکوه و بیادماندنی مردم در عرصه انتخابات آتی مجلس آماده کرده است.

سلگی با اشاره به ثبت‌نام اولیه هزارو ۵۰۰ نفر از داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس در مازندران اظهار کرد: ستاد انتخابات مازندران از تمامی ظرفیت‌های موجود استان برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استفاده خواهد کرد.

وی انتخابات را متعلق به مردم دانست و افزود: ما به‌عنوان کارگزاران نظام به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم خدشه‌ای به رای و نظر مردم در عرصه انتخابات وارد شود.

سلگی خاطر نشان کرد: بالندگی و تقویت امید و اتحاد ملی در کشور در سایه انتخابات پرشور تحقق خواهد یافت.

استاندار مازندران گفت: همه فعالان سیاسی، اجتماعی و تریبونداران کشور باید به رسالت سترگ خود در عرصه انتخابات امسال عمل کنند.

سلگی، رسانه‌ها را محور اصلی در عرصه انتخابات دانست و افزود: رسانه ها باید با تببین ماهیت انتخابات و چرایی نقش‌آفرینی مردم در این عرصه، برای خلق حماسه ملی در پای صندوق‌های رای بکوشند.

وی اظهار کرد: با تلاش دستگاه‌های مسؤول هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم و خبرگان رهبری در کشور وجود ندارد.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس